Patiënten Informatie

Afspraak maken:

Wij behandelen altijd op afspraak. Controles worden elk half jaar uitgevoerd.

U krijgt van ons zelf bericht wanneer het weer tijd is om een nieuwe afspraak te maken voor de periodieke controle d.m.v. een oproepkaartje of email.

U kunt bij ons telefonisch of aan de balie afspraken maken tijdens onze openingstijden.

Afspraak verzetten:

Uiteraard kan het voorkomen dat u op het moment van een afspraak verhinderd bent. Laat ons dit alstublieft tijdig weten, omdat we anders verplicht zijn de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen. Daar doet u uzelf, noch ons een plezier mee. Bel tenminste 24 uur van tevoren af.

Spoedhulp:

Spoedgevallen hebben bij ons waar mogelijk altijd voorrang. Dit betekent dat u in veel gevallen dezelfde dag nog geholpen kunt worden.

Tijdens openingstijden kunt u het telefoonnummer van de tandartspraktijk bellen.

Heeft u in de avond of nacht dringend tandheelkundige hulp nodig, zoals voor ongevallen, nabloedingen, of acute pijn, dan is de dienstdoende tandarts op Walcheren bereikbaar.

Een tandartsbezoek in de avond of nacht dient in alle gevallen contant betaald te worden. Neem ook altijd uw legitimatiebewijs en zorgverzekeringspas mee.

Voor spoedgevallen buiten openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk.

Hulp nodig in het weekend of in de avonduren? Bezoek dan www.tandartswalcheren.nl


Uitloop:

Heeft u ook wel eens een serieuze klacht? Weet dan dat een ander ook op u wacht!
Waar redelijk en haalbaar krijgen spoedgevallen dus voorrang. Ook kunnen er complicaties optreden tijdens geplande behandelingen. Dat kan betekenen dat de afspraken van onze cliënten in de wachtkamer opschuiven. Vervelend, inderdaad. Bedenk echter dat een welwillende houding vaak het gevolg is van het besef dat dit lichte ongerief, bij gelegenheid, ook voor u gunstig kan uitpakken.